Analytics

Tiszta őrület!

Miskóc, ahol majdnem minden tiszta

Friss topikok

  • Rohadék: köszönöm! de a tiéd nyomába sem ér! (2010.12.19. 19:21) Mama, a keresztény bácsik is hazudnak?
  • Rohadék: Akiket éxerekkel ki lehet fosztani, meg is érdemlik (2010.07.21. 20:54) Vadonatúj posztó
  • Rohadék: Sóher fasz! Hol érdekli! (2010.07.21. 20:51) Belvárosi szemetek
  • Rohadék: Egy meg nem nevezett ismerősöm szerint ebben az országban már csak 3 dologban van pénz: politika, ... (2010.07.21. 20:49) Szakadt posztó
  • Rohadék: Nem azért vette meg az a tuskó külföldi, hogy vigyázzon rá, hanem hogy spekuláljon vele más üzlete... (2010.07.21. 20:47) A halálosztó kövek városa

Linkblog

Ahol majdnem minden tiszta

2008.04.07. 09:49 Clark

Ez tiszta őrület!

Csak kapkodjuk a fejünket, hogy milyen pofátlanok az emberek!

Pedig mennyivel jobb volna, ha nem néznének hülyének, ha mindenki valóban tenne azért, hogy normális körülmények között élhessünk. Nem szemetelnének, nem sumákolnának, nem csalnának…

De nem. A legtöbben magasról tesznek a közösségi érdekre! Éppen ezért a szembesítés újszerű eszközeivel kívánjuk őket befolyásolni, észhez téríteni..

Szeretünk, Miskolc!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tisztaorulet.blog.hu/api/trackback/id/tr20414742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pál Ágnes 2008.07.10. 15:35:07

Üdvözletem Mindenkinek!

Szomorú, de se sajnos ez az igazság! Borzasztó nagy szégyen, amit a belvárosban, na és persze tapolcán tapasztal az ember. Az tuti, ha én külföldi lennék és ide utaznék nyaralni (Tapolcára) soha többé nem jönnék vissza. Megnézegettem a képeket...és hát igen...mint rendes, normális ember én is szoktam sétálgatni a belvárosban és Tapolcán...és hát igen...én is látom mindezt, amit Ti...és hát igen...ez már régóta így van...és hát igen...nem történik semmi! Megmondom őszintén, erre szokták azt mondani, hogy itt már csak a csoda segíthet. Na persze lehet, hogy eltúloztam, ill. igen eltúloztam. Meg vannak erre a megfelelő személyek...megfelelő anyagi háttérrel és megfelelő befolyással, DE MINEK IS...! Szavaztunk, eldöntődött, aminek el kellett...DE MINEK IS!
Most találtam rá erre az oldalra és tetszik! Bár én úgy gondolom, (csak mert én napi 8 órán keresztül Internetezem 8 éve, és még soha nem találkoztam veletek) nem ismernek titeket...! Minnél több helyre ragasszátok ki ezt az honlap (blog) címet...hagy ismerjen meg titeket miskolc, mert hát azért én szinte biztos vagyok benne, hogy az itteniek min. 50%-a szokott Internetezni, és már csak kíváncsiságképen is meg fogja nézni...!
Na, jó hát így elsőre ennyi...még fogok jelentkezni! Üdv
süti beállítások módosítása